掃呢頁CODE去手機

2019年12月29日 星期日

朱維德唯一節目被停播 斥責TVB愈做愈衰 __,TVB,

《文化廣場》正式停播。現年89歲的資深藝人朱維德(朱翁)效力無綫數十年,由他主持了24年的文化藝術節目《文化廣場》今日是最後一集播放,這亦是他唯一的節 ...




《文化廣場》正式停播。


現年89歲的資深藝人朱維德(朱翁)效力無綫數十年,由他主持了24年的文化藝術節目《文化廣場》今日是最後一集播放,這亦是他唯一的節目。《文》是繼早前訪談節目《今日VIP》、《兄弟幫》後又一停播節目。


朱翁受訪時對節目停播表示沒有依依不捨,他稱自己從其他途徑早悉節目做到十二月便停播,所以早有心理準備:「公司冇正式通知,依家佢哋立立亂,喺一個月前同我講一月後就唔係你哋做,所以我喺節目最後一集都冇同觀眾正式道別。據我所知個節目仲會喺度,但台前幕後都唔使做,改為買片返嚟播,唔知係買台灣定大陸,將來有冇人睇,我唔需要理。你做得好,佢都cut你緊有原因,因為佢窮冇錢,咪慳啲。(節目質素下降?)呢個唔關我事,但肯定啦,愈做愈衰。(有冇唔捨得?)我冇唔捨得,只係當一份職業。」


他稱六月便約滿無綫,但暫時仍未有人找他傾續約。《文化廣場》由1995年首播至今,由朱維德、章志文、張美妮等人主持,是無綫長壽節目之一。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!