掃呢頁CODE去手機

2019年12月29日 星期日

產後靠古法紮肚修身搞好身子 樂基兒唔想錯過囝囝所有第一次 __,樂基兒,

Gaile坦言囝囝出世後,重心都放在BB身上。
產後靠古法紮肚修身搞好身子樂基兒唔想錯過囝囝所有第一次Gaile坦言囝囝出世後,重心都放在BB身上。39歲名超級模特兒樂基兒(Gaile)今年4月誕下 ...




產後靠古法紮肚修身搞好身子 樂基兒唔想錯過囝囝所有第一次

Gaile坦言囝囝出世後,重心都放在BB身上。

39歲名超級模特兒樂基兒(Gaile)今年4月誕下兒子Hunter,當媽後Gaile迅速修身成功,產後數月就穿上泳衣抱住囝囝一齊游水,皆因她用古法紮肚療程,並擔任代言。

Gaile有子萬事足,坦言Hunter出世之後,她的重心都放在BB身上,說:「BB畀咗好多第一次我,第一次笑、第一次轉身、第一次病…我都唔想錯過,所以我要保持住樂觀,每日學習去做更好嘅媽媽。」

為要好好陪伴孩子成長,Gaile佗B時已經搜集了很多相關資料,了解到古法紮肚對孕婦產後盆骨復原及修身是上佳方法。還未答應代言前,她先到專門店試做孕婦按摩。Gaile說:「除了高科技修身儀器外,產後還獲度身訂造配方的中草葯,加上三重束腹紮肚技術,更合我心意就是採用美國有機品牌的按摩油,睇住個肚一日比一日扁,好神奇!」






鍾意就快D Share啦!