掃呢頁CODE去手機

2019年12月20日 星期五

周柏豪:報答家人!周柏豪攬晒上身孭起3頭家 __,周柏豪,

周柏豪要養起3頭家。藝人周柏豪主演的無綫劇集《多功能老婆》出街後,贏盡口碑及收視,柏豪演的Oppa浩田深入民心,令他去超市也被師奶圍住集郵,就連在荒山 ...




周柏豪要養起3頭家。


藝人周柏豪主演的無綫劇集《多功能老婆》出街後,贏盡口碑及收視,柏豪演的Oppa浩田深入民心,令他去超市也被師奶圍住集郵,就連在荒山野嶺行山,也被陌生婆婆問:「你咪係拍戲嗰個周柏豪?」令他終體會到拍劇入屋的力量:「係好開心嘅,感受到一種無形嘅肯定。」會否繼續拍劇?他希望至少一年一劇,若時間配合一年兩劇亦不抗拒。對於說到電視獎項,他稱只想劇集贏得獎項,有感演技仍有進步空間,奪「男主角獎」實在是言之過早。


肩負基本責任


他是眾人Oppa,在家中則是太太和愛女的「暖爸」,他以3千多萬買清水灣豪宅建安樂窩,既養妻活兒又要供樓,經濟壓力豈不很大?他坦言:「一定係大,但我好有照顧人嘅心,成個屋企、父母,大家都要生活得開心,好多嘢我冇計。」


不只照顧自己頭家?他說:「係㗎,阿爸阿媽、岳父岳母。(3頭家?)對於我嚟講係好基本嘅責任,有時阿媽甚至岳母都話唔使照顧佢哋,因除咗我仲有其他兄弟姐妹,但我覺得我有能力就應該做,話就話3個屋企,對我嚟講係同一個單位,以前拍拖時成日上去女友屋企食飯,岳母買餸都係錢啦,我冇計,反而係佢哋同我計,佢哋叫我唔好攬晒啲嘢上身,叫我唔使畀咁多家用,但我有能力梗要報答佢哋。」


太太排第一位


至於家中小公主當然集萬千寵愛,而他也十分細心照料產後的太太:「一定係顧咗太太先,BB可以放第二,因為BB未識感受,但太太唯一一個幫到佢嘅係我,心靈上可以安慰佢、陪住佢,佢要乜我都盡量畀佢。(想見你多啲?)係呀,我係佢一個好大支持,尤其我跟佢入手術室,佢係開刀,所以身體的傷口、復原時間比順產差好多。(再追多個?)一切睇太太,佢話好開心,亦好感恩,佢都想繼續生,但身體依家仲好痛,所以,佢唔想就唔想,到佢想就同佢建立呢件事。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!