掃呢頁CODE去手機

2019年12月20日 星期五

預告「魔音」重現 李佳芯匿埋練歌似玩具雞咁嗌 __,李佳芯,

李佳芯話轉咗新唱歌老師換咗練習方法,似現具雞不停嗌。
預告「魔音」重現李佳芯匿埋練歌似玩具雞咁嗌李佳芯話轉咗新唱歌老師換咗練習方法,似現具雞不停嗌。無線籌款節目《慈善星輝仁濟夜》將於下月4日舉行,大會司儀 ...




預告「魔音」重現 李佳芯匿埋練歌似玩具雞咁嗌

李佳芯話轉咗新唱歌老師換咗練習方法,似現具雞不停嗌。

無線籌款節目《慈善星輝仁濟夜》將於下月4日舉行,大會司儀陳貝兒、丁子朗、表演嘉賓李佳芯(Ali)、連詩雅、瞿威廉等現身記者會。被問到是否表演唱歌?Ali笑說:「唔好咁多歌手喺度,我暫時都係演員,做其他嘢。」她透露當晚會為一名全癱人士朗讀一封信給觀眾聽。

Ali兩年前在公開活動獻唱《小幸運》隨即被封「魔音」,她笑言今次只是避得一時,因來年1月需於另一慈善節目表演唱會。她說:「已經開始針對唱嗰首歌做準備。我轉咗新唱歌老師,個練習方法好奇怪,要好似玩具雞咁不停嗌。」問到男友可有意見?她說:「通常我都匿埋練。(唱首歌送畀男友當聖誕禮物?)點解要咁樣懲罰佢!」






鍾意就快D Share啦!