掃呢頁CODE去手機

2019年12月20日 星期五

【周秀娜出埠】蔡思貝戀上胡鴻鈞 余德丞冇女陪齋講電話 __,余德丞,周秀娜,胡鴻鈞,蔡思貝,

余德丞同蔡思貝呢pair人,成日孖住出街、食飯、睇concert,傳緋聞傳咗好耐,不過佢哋唔係好介意,完全冇理其他人點睇。直到早排,余德丞偷偷地約周秀 ...






余德丞同蔡思貝呢pair人,成日孖住出街、食飯、睇concert,傳緋聞傳咗好耐,不過佢哋唔係好介意,完全冇理其他人點睇。直到早排,余德丞偷偷地約周秀娜睇戲,先被踢爆佢對女神動心,有追佢嘅意思。之後,就到蔡思貝畀人影到佢同胡鴻鈞一齊,先知道原來佢哋已經撻著咗。

原本喺余德丞身邊日夜相伴嘅蔡思貝有新戀情,心儀嘅周秀娜又放假飛咗去第二度玩,余德丞就會好孤單喇。係呀,真係好dry呀!一個人喺條街度行,身邊冇女陪,好彩仲有個電話,邊行邊講講到口都渴埋,余德丞入咗藥房買支水飲。飲完繼續講電話,講到要停喺度講,又講多十幾分鐘,唔知電話筒內嘅係蔡思貝定係周秀娜呢?終於講完,可以去停車場拎車,唔講電話,但係仲要不停send message,余德丞都幾忙下。

攝錄:志輝

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!