網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月2日 星期一

楊柳青:唔使剝唔使露!楊柳青為演麻甩幹探做呢樣嘢 __,楊柳青,

楊柳青喺《逆天奇案》中擺低性感形象,做麻甩幹探!新一代打女楊柳青(Wiyona)於劇集《解決師》中飾演「俏秘書」一角而知名度大增,在劇中不少性感場面又 ...




楊柳青喺《逆天奇案》中擺低性感形象,做麻甩幹探!


新一代打女楊柳青(Wiyona)於劇集《解決師》中飾演「俏秘書」一角而知名度大增,在劇中不少性感場面又剝衫又露背!而最近她在無綫新劇《逆天奇案》中一洗「俏秘書」的媚態,飾演性格豪爽的麻甩幹探,跟黃智賢(Ben)、古明華、陳偉洪等齊齊查案。為營造麻甩感覺,Wiyona更刻意以短髮造型上陣,她說:「今次角色好粗魯、豪爽兼不拘小節,雖然跟之前俏秘書角色好唔同,但演繹上冇乜難度,因為現實嘅我都係比較爽朗,而為咗加深粗豪感覺,我刻意剪短頭髮,都有近十年未試過短髮,感覺好清新。」


在《逆》中,Wiyona跟Ben、古明華等首度合作,她大讚二人感覺親切,仿如一家人,Wiyona表示:「未同阿Ben合作之前,見到佢個樣以為佢好嚴肅,但原來佢好搞笑,好鍾意講笑話,尤其當大家拍劇拍到好攰嘅時候,阿Ben都會講笑話令大家提起精神,而且佢好照顧同劇拍檔,有時佢會幫我哋記埋對白,又會教我哋講對白嘅語氣,係一個好好嘅前輩。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!