網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月2日 星期一

【爆相爆片】傳阿Sa年底嫁百億太子爺 羽田機場現身未見孕肚 __,爆相爆片,蔡卓妍,阿Sa,

有傳阿Sa年底與百億麻將館太子爺石恆聰結婚。(左圖讀者提供)
近日傳媒都在阿Sa男友的寓所外守候,但都未見她的蹤影。《蘋果》讀者黃小姐日前在日本羽田機場見到阿Sa,她透過「爆相爆片」分享,黃小姐稱:「嗰日下晝4點 ...






近日傳媒都在阿Sa男友的寓所外守候,但都未見她的蹤影。《蘋果》讀者黃小姐日前在日本羽田機場見到阿Sa,她透過「爆相爆片」分享,黃小姐稱:「嗰日下晝4點幾,一過關入咗機場禁區,就見到阿Sa一個人左望右望,當時佢冇戴口罩,只係戴咗頂帽,着黃色外套,見佢個樣都幾開心,好快就行咗入Chanel睇手袋。」阿Sa全程都是一個人,身邊未發現男友Anthony。



阿Sa乘坐國泰航班,並坐商務客位,由於坐的位置是通道位,或許怕被人認出,阿Sa立即戴上口罩。問到可覺得阿Sa有孕味?黃小姐說:「我睇唔到,因為佢係坐低,件褸放喺前面,不停低頭玩手機。」從相片可見,阿Sa的手臂位好有肉,將枕頭放在腰背,另把黃色外套放在大腿上,完美遮住個肚。《蘋果》聯絡經理人霍汶希,問阿Sa是否單拖去日本?霍汶希以短訊回覆:「佢係同朋友去嘅,因為佢要早啲返嚟做嘢。」



其實阿Sa與Anthony的感情已經好穩定,早前「Sa爸」蔡就勝生日,Anthony亦有搭住未來外父合照。至於盛傳阿Sa大肚,日前霍汶希已代阿Sa否認,指網上傳聞屬虛構,更指阿Sa近日下巴位置腫起,已聽從醫生吩咐照磁力共振,知道免疫力系統出現問題。



有傳阿Sa年底與百億麻將館太子爺石恆聰結婚。(左圖讀者提供) 盛傳阿Sa有BB,見她在飛機上全程戴口罩。(讀者提供) 盛傳阿Sa有BB,見她在飛機上全程戴口罩。(讀者提供)
Sa爸上月生日,男友Anthony搭住未來外父影相。(微博圖片)

Sa爸上月生日,男友Anthony搭住未來外父影相。(微博圖片)
 早前英皇宴會,阿Sa都有帶男友出席。(facebook圖片)

早前英皇宴會,阿Sa都有帶男友出席。(facebook圖片)

鍾意就快D Share啦!