網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月12日 星期日

萬千星輝頒獎禮2019:肥咗3公斤!江嘉敏晒3吋事業線:冇谷呀 __,江嘉敏,

江嘉敏晒3吋事業線。藝人江嘉敏於《萬千星輝頒獎典禮2019》角逐「最受歡迎電視女角色」,隆重其事的她晒出3吋事業線,令在場人嘩然,被指有「3吋」的江嘉 ...




江嘉敏晒3吋事業線。


藝人江嘉敏於《萬千星輝頒獎典禮2019》角逐「最受歡迎電視女角色」,隆重其事的她晒出3吋事業線,令在場人嘩然,被指有「3吋」的江嘉敏,受訪時笑言:「我以為你哋講我對鞋,係有3吋高呀!(谷胸喎?)冇谷呀!(真材實料?)我係有肉啫,但唔好寫我肥喎,同事都話我靚咗,不過前面加多三個字,係肥咗又靚咗!其實我比一年前係肥兩2、3公斤,因為拍《殺手》關係,我足足肥咗8公斤,我要用半年時間先減番5公斤。(以為你拍拖幸福肥?)我係『奶』得多珍珠奶茶啫!」


問到條裙晒性感有否給畀男友過目?她說:「係我男友同經理人一齊揀,仲有一條仲性感,上下都露,因為下身高叉,差少少就睇晒!(男友唔畀着?)又唔係,佢係揀高叉嗰條,但我經理人話我粗魯,所以揀咗條仙氣啲!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!