網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月12日 星期日

萬千星輝頒獎禮2019:首提名即攞獎!《愛回家》周嘉洛勇奪男配 __,周嘉洛,愛回家,愛.回家,

「金城安」周嘉洛奪得最佳男配角!無綫《萬千星輝頒獎典禮2019》,最佳男配角由《愛.回家之開心速遞》的「金城安」周嘉洛半爆冷贏得,是他首度提名即奪獎, ...




「金城安」周嘉洛奪得最佳男配角!


無綫《萬千星輝頒獎典禮2019》,最佳男配角由《愛.回家之開心速遞》的「金城安」周嘉洛半爆冷贏得,是他首度提名即奪獎,一眾《愛》劇家人包括即上前攬攬祝賀。周嘉洛說:「各位!我本身以為最佳劇集先有機會上台,我其實有綵排過自己,但真係冇諗過會有獎,呢個獎係屬於《愛》劇台前幕後,同埋同我哋經歷三年嘅香港人!」


他又特別多謝高層曾勵珍、樂易玲、《愛》劇幕後人員、劇中一眾合作演員以及媽咪。最後他說:「就算金城安係廢青,都多謝大家支持,呢個廢青有佢嘅價值!」台下劇中女友林凱恩及阿姨蘇韻姿感動得喊到變豬頭。


唔少網民都留言恭喜嘉洛,仲話「廢青」終於成功,簡直感動到想喊,非常支持佢!不過有啲網民話佢未夠班,拎飛躍進步就合理啲!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!