網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月12日 星期日

萬千星輝頒獎禮2019:唔使再做布景板!馬國明終奪視帝 __,馬國明,

恭喜晒!今年《萬千星輝頒獎典禮2019》「最佳男主角」競爭激烈,入行逾20年、現年45歲的馬國明不用再做布景板,終憑《白色強人》首次得獎!他得知賽果後 ...




恭喜晒!


今年《萬千星輝頒獎典禮2019》「最佳男主角」競爭激烈,入行逾20年、現年45歲的馬國明不用再做布景板,終憑《白色強人》首次得獎!他得知賽果後繼續招牌天然呆!之後在上幾屆視后胡定欣、唐詩詠及李佳芯手上接過獎項,並獲兩位兄弟林子善及黃嘉樂推下台,馬國明上台說:「今年真係嚇親!我首先多謝大家反應!就算冇獎我都當贏!我今早出門,我阿媽話中到就發,我話中都要做,佢話八千幾萬呀!今年咁多強對手,可能我係有運,呢個運係遇到《白色強人》。」他又多謝TVB監製、高層、傳媒及梳化服。


馬國明今次在《白》劇中飾演情深醫生唐明,提名12次的他多次跟視帝擦身而過,獲大批網友戥他不值,集氣希望他得獎,不過今年其對手相當強勁,去年榮升人夫的陳山聰憑熱爆劇《金宵大廈》的看更阿蕭爭獎,還有減到變人乾的《鐵探》袁偉豪,以及《多功能老婆》的Oppa周柏豪,最終馬國明終於開齋首奪視帝!


馬國明首次封帝,不少網民都戥他開心,紛紛留言恭喜,更有人說感動到喊:「每年都等佢拎真係等咗10幾年。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!