網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月12日 星期日

【準備埋BB衫】37歲蔡卓妍被大肚 網民代公佈陀金叵羅 __,蔡卓妍,阿Sa,

IG圖片
37歲蔡卓妍(阿Sa)與百億麻雀館太子爺石恆聰打得火熱,兩人屢傳婚訊,去年尾甚至傳出阿Sa已經秘密懷孕,雖然阿Sa已否認大肚,但有討論區就繼續「爆料」 ...




37歲蔡卓妍(阿Sa)與百億麻雀館太子爺石恆聰打得火熱,兩人屢傳婚訊,去年尾甚至傳出阿Sa已經秘密懷孕,雖然阿Sa已否認大肚,但有討論區就繼續「爆料」,網民開post「阿Sa有咗個仔」引人注意。



原來有IG賬戶以「babyshek2020」為名,上載了胎兒超聲波相片和B仔衫,在簡介中寫着「anthoywithsababy」、「BabyShek」、「mami is charlenechoi@choisaaaa」、「PaPa is Anthony shek@shekster」,由於這個是私人賬戶,目前只有140個Followers。



對於再被傳大肚,阿Sa接受《蘋果》訪問否認:「唔關我事嘅嘢,唔回應。」阿Sa和男友拍拖近3年,兩人感情穩定,去年尾石家在中環某酒店搞倒數派對,阿Sa都有陪男友出席慶祝,更與未來姑仔嘟嘴扮錫,成功融入男友家。之前阿Sa出席澳門頒獎禮,亦親口否認大肚,指早前患了淋巴囊腫,已服完西藥療程,正找中醫調理免疫系統。



 網民幫bb開IG(IG截圖) 網民幫bb開IG(IG截圖)
網民代阿Sa公佈腹中胎兒是男仔 (IG圖片)

網民代阿Sa公佈腹中胎兒是男仔 (IG圖片)

鍾意就快D Share啦!