網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月13日 星期一

萬千星輝頒獎禮2019:入行52年首獲獎項 劉丹牛一奪演藝人大獎 __,劉丹,

入行52年的劉丹首獲獎項,並在今天農曆生日奪「演藝人大獎」。《萬千星輝頒獎典禮2019》揭開序幕,率先頒發「萬千光輝演藝人大獎」得獎者是劉丹,並由上屆 ...




入行52年的劉丹首獲獎項,並在今天農曆生日奪「演藝人大獎」。


《萬千星輝頒獎典禮2019》揭開序幕,率先頒發「萬千光輝演藝人大獎」得獎者是劉丹,並由上屆得獎者薛家燕頒發獎座,於宣布一刻,劉丹有份參與的處境劇《愛.回家之開心樂遞》眾演員均站立鼓掌。


劉丹接過獎座時笑說:「真係估唔到家燕大我8年,我入行52年,佢入行資力大過我……」更自言入行幾十年甚麼獎項都沒有,沒料一攞便是大獎,適逢今日是其農曆生日,講時感動得熱淚盈眶,說罷《愛》女兒呂慧儀即向他遞上紙巾,之後全場向壽星公大唱生日歌,令劉丹加感動,並感性地說:「幾十年嚟咩辛苦都捱過,呢行好奇怪,拍戲時唔夠瞓,有時想改行唔撈……但自己好彩做呢行,係非常喜歡呢個職業,終身事業,多謝TVB呢棵大樹遮好大陰,仲有一位要多謝,多謝珍姐(無綫高層曾勵珍),非常感激,我對佢工作能力好了解,雖然惡,但對佢佩服。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!