網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月13日 星期一

【同彭秀慧鬧交】張錦程坐輪椅失控後腦着地 靠紮髻緩衝 __,張錦程,彭秀慧,

採訪:張明 攝影:林賓尼
張錦程及彭秀慧(Kearen)今日去到將軍澳為香港電台電視劇《沒有牆的世界VII》宣傳。該劇講述不同殘疾人士的故事,張錦程今次飾演的角色要坐輪椅,彭秀 ...




張錦程及彭秀慧(Kearen)今日去到將軍澳為香港電台電視劇《沒有牆的世界VII》宣傳。該劇講述不同殘疾人士的故事,張錦程今次飾演的角色要坐輪椅,彭秀慧飾演其妻。張錦程在劇中使用一架運動員輪椅,其特質又快又輕,張錦程說:「操控運動員輪椅,開頭真係好驚,因為架輪椅好快,自己有一場戲要發脾氣,講完對白就離開,因為太快兼加速時冇『烏』低身,即刻反車,後腦撼地,好彩自己有紮辮,墊住個後腦冇事,成個劇組都喺度大笑。」



彭秀慧與張錦程同樣是舞台劇出身,她透明二人早於1994年第一次合作舞台劇《遇上1941的女孩》,當時張錦程做監製,彭秀慧當群眾演員,Kearen表示讀書時已認識張錦程,她說:「知道佢做戲好癲,為咗想演嗰角色燥啲,竟然戒食菜淨係食肉。」Kearen吩咐張錦程不要經常臨時加對白,以免令她難以應付,她說:「我哋飾演成日打鬧嘅情侶,經常黑面,冇親熱戲,最後一場戲令我壓抑咗好耐,拍完都整個人抽搐,重拾演員嘅樂趣。」



採訪:張明

攝影:林賓尼



採訪:張明 攝影:林賓尼 張錦程及彭秀慧(Kearen)為香港電台節目宣傳,張錦程今次演肢體殘障人士。 張錦程及彭秀慧(Kearen)為香港電台節目宣傳,張錦程今次演肢體殘障人士。
由於所使用的輪椅太輕太快,張錦程試過快速時失控後腦撼地。

由於所使用的輪椅太輕太快,張錦程試過快速時失控後腦撼地。
好在張錦程有紮髻,卸去不少力道。

好在張錦程有紮髻,卸去不少力道。
彭秀慧1994年第一次與張錦程合作,今次有叮囑對方不要爆肚。

彭秀慧1994年第一次與張錦程合作,今次有叮囑對方不要爆肚。

鍾意就快D Share啦!