網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月13日 星期一

萬千星輝頒獎禮2019:人設齊晒!楊千嬅度定橋開《多功能》續集 __,楊千嬅,萬千星輝,

個劇本有睇頭。藝人楊千嬅憑主演劇集《多功能老婆》,於無綫頒獎禮上獲得「最受歡迎電視女角色」,雖然與李施嬅「平分」,但她已喜出望外,又表示曾擔心未能出席 ...




個劇本有睇頭。


藝人楊千嬅憑主演劇集《多功能老婆》,於無綫頒獎禮上獲得「最受歡迎電視女角色」,雖然與李施嬅「平分」,但她已喜出望外,又表示曾擔心未能出席盛會:「因為之前喺海口開演唱會,又要為綜藝節目拍啲嘢,海口嘅飛機班次唔係太緊密,好彩都係遲少少。今晚件衫都係形象設計幫我試咋,好彩又畀我博到!」


對於首奪電視獎,千嬅表示:「拍劇唔係計攞唔攞獎,最緊要發揮到功能。今次拍咗5個月,過程唔係想像中咁簡單,有演員趕幾組戲仲好投入,大家互相影響。」她笑指今晚幾位重要獎項得獎者包括惠英紅、李施嬅,馬國明與自己,都是水瓶座。不是水瓶座的周柏豪則因身體不適提早離場,千嬅表示:「佢標晒冷汗,睇得出好唔舒服,我叫佢唔好傳染囡囡。(點樣慶功?)等寶華姐(《多》劇總監製陳寶華)返香港先,會請食飯。頭先喺台上我漏咗多謝我個仔佳佳(小演員阮天寶),佢真係一個好乖嘅小朋友。」


千嬅又寄望日後可再與《多》劇一班前輩鬥戲,又忽發奇想搞笑說:「好似黃錦燊同張國強等勁人,最好請埋今晚得獎嘅惠英紅、李施嬅同馬國明加入。我可以有由《多功能老婆》演到去《多功能奶奶》,化個老妝囉,周柏豪演我個仔、紅姐做我親家,馬明扮佢個仔,拍足40集,寶華姐一定寫到出嚟。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!