掃呢頁CODE去手機

2020年1月5日 星期日

【頭條獨家】被封火辣女神 34C漲爆上圍好出位 傅嘉莉承諾今年繼續派福利 __,傅嘉莉,女神,

純白色比堅尼大特寫鏡頭喺節目中出現,睇到觀眾嘩嘩聲!
【頭條獨家】被封火辣女神34C漲爆上圍好出位傅嘉莉承諾今年繼續派福利純白色比堅尼大特寫鏡頭喺節目中出現,睇到觀眾嘩嘩聲!34歲傅嘉莉(Kelly)喺T ...




被封火辣女神34C漲爆上圍好出位傅嘉莉承諾今年繼續派福利純白色比堅尼大特寫鏡頭喺節目中出現,睇到觀眾嘩嘩聲!34歲傅嘉莉(Kelly)喺T ...




【頭條獨家】被封火辣女神 34C漲爆上圍好出位 傅嘉莉承諾今年繼續派福利

純白色比堅尼大特寫鏡頭喺節目中出現,睇到觀眾嘩嘩聲!

34歲傅嘉莉 (Kelly)喺TVB旅遊節目《識玩旅行團2》中穿上純白色比堅尼同短褲仔,於鏡頭前坦蕩蕩浸溫泉,34C脹爆上圍相當出位,加埋著住粉紅色泳衣擘髀玩激流嘅豪放動態,年尾流流派呢啲咁正嘅福利,睇到一眾宅男個個都心心眼,大讚Kelly仙女下凡、女神真性感!就連73歲「家英哥」羅家英都忍唔住出手,將Kelly性感泳照分享至社交網限時動態當中。對於「升呢」做咗火辣女神,Kelly日前直言受寵若驚,興奮道:「被讚梗係鍾意啦,呢份係今年最好嘅聖誕禮物呀!」女神更承諾今年繼續強勢出擊,唔會令大家失望。 採訪:方騫平

濕身的誘惑,好hot呀!
濕身的誘惑,好hot呀!

《識玩旅行團2》口碑咁好,監製張志明日前率一眾台前幕後江嘉敏(Kaman)、傅嘉莉、楊潮凱、陳婉衡、陳睿雯、潘梓鋒、梁茵、林師傑等喺西貢慶功宴。講到粵北嗰幾集節目中,自稱沒有男友的Kelly好free,每集都大解放,出動泳衣、貼身小背心,34C咪咪搶盡風頭,仲有濕身大特寫派彩蛋!咁進取,小花江嘉敏梗係比了下去,加上有男友Anthony「監控」,Kaman最大膽都係換上一件頭「婆仔」泳衣出鏡。不過,Kaman就話冇留意係咪風頭被蓋,「盡量唔會著着得太暴露嘅,我驚嚇親大家!」在旁的楊潮凱原來挑通眼眉,他即插嘴,「Kaman係為我好,怕老人家流鼻血啫……講笑講笑!其實佢算係平……嗰啲嚟嘅,反而Kelly真係好性感,所以我唔敢望得太過份,哈!盡量望佢頭以上嘅嘢,好彩我老婆對我有信心。」

34C心型胸有條深坑事業線。

34C心型胸有條深坑事業線。
羅家英將呢張Kelly性感泳照分享至社交網限時動態當中。

羅家英將呢張Kelly性感泳照分享至社交網限時動態當中。

有料Kelly坦言唔介意露多少,「咁浸溫泉係要着泳衣嘛!都係多得化妝師嘅攝影技巧好,去公幹旅行有個識得影相、整頭兼化妝嘅化妝師一齊真係冇得彈呀!見大家咁受落我都好開心,係今年最好嘅聖誕禮物呀!尤其見家英哥都讚埋一份,諗唔到佢都留意到我。」她更承諾唔會畀佢停,今年繼續喺鏡頭前大派福利,造福人群,「其實之前被張志明安排去檳城,處女下海拍《3日2夜》,點知去到機場先發現護照有效期唔夠半年,冇得登機,最後喺機場食咗個早餐就打道回府,其實我真係唔知護照至少要有半年有效期先可以出到境呀!真係超失望,好無奈。」江嘉敏作證,指Kelly係誠意十足㗎,因為她出發前的半夜,仲喺《識玩2》群組度叫大家幫吓眼揀泳衣,她預咗3、4套備戰!楊潮凱取笑Kelly說:「Kelly係『鱷魚頭,老襯底』,只係表面精明!(係咪胸大冇腦?)佢冇身材係人都唔信啦,但冇腦就……平日我要降低智商先同佢溝通得到呀!」Kelly騎呢地反問:「我係咪持『白卡』嗰啲呀?咁我都係嘅(冇腦)!」原來Kelly下年本命年犯太歲,自言稍後拍賀年節目時,要多啲請教吓師傅,留意返要注意啲咩,希望順順利利,新一年願望還想多拍啲好戲。

被封火辣女神的傅嘉莉承諾今年繼續派福利!

被封火辣女神的傅嘉莉承諾今年繼續派福利!
着住粉紅色泳衣擘髀玩激流都幾豪放喎,唔怕下身走光咩?

着住粉紅色泳衣擘髀玩激流都幾豪放喎,唔怕下身走光咩?
江嘉敏套婆仔泳衣輸足九條街!

江嘉敏套婆仔泳衣輸足九條街!
楊潮凱話拍攝期間做江嘉敏、傅嘉莉中間的「潤滑劑」,因為兩人一快一慢,經常有好火花。

楊潮凱話拍攝期間做江嘉敏、傅嘉莉中間的「潤滑劑」,因為兩人一快一慢,經常有好火花。
楊潮凱、傅嘉莉、江嘉敏、陳睿雯、梁茵喺《識玩2》慶功相聚。

楊潮凱、傅嘉莉、江嘉敏、陳睿雯、梁茵喺《識玩2》慶功相聚。
被Anthony「私有化」,Kaman衣着好保守。

被Anthony「私有化」,Kaman衣着好保守。

鍾意就快D Share啦!