掃呢頁CODE去手機

2020年1月5日 星期日

【如果命運能選擇】江嘉敏自爆一拍劇就病 __,江嘉敏,

認真慘慘豬!藝人江嘉敏抱恙出席大型慈善步行,表示未有擔心個人安全,笑言因為尚未瞓醒,公司事前也沒有特別提示。談到今年無綫未有安排風褸給藝人,江嘉敏說: ...




認真慘慘豬!


藝人江嘉敏抱恙出席大型慈善步行,表示未有擔心個人安全,笑言因為尚未瞓醒,公司事前也沒有特別提示。談到今年無綫未有安排風褸給藝人,江嘉敏說:「我都係第2年參加,唔太清楚,但舊年係有拎件風褸返屋企。呢幾日我都病,可能命運安排一拍劇就病,其實係陳曉華傳染我,早兩日同佢慶祝生日,一齊踩單車,原來佢已經病緊。」問到男友可有陪伴?江嘉敏表示男友有為她買藥,亦花了6百多元睇醫生,沒料醫生開的藥與男友買的一樣,令其非常激氣。


對於日前相約剛失戀的馮盈盈茶敍,問到可有趁機安慰對方?江嘉敏自爆相片乃去年聖誕時拍攝,惟近排各有各忙,故不清楚對方現時狀況,那可有為男性朋友搭路認識盈盈?江嘉敏說:「咁快?都係隨緣(會唔會做媒人?)唔知呀,都唔係我可以作主。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!