網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月16日 星期四

劉松仁:靠拐杖行路明顯消瘦 70歲劉松仁疑中風 __,劉松仁,

相比起舊年,劉松仁明顯消瘦。現年70歲的藝人劉松仁為舞台劇《利瑪竇》仆心仆命,不惜停工籌備兩年多,又兼任策劃、導演及創作,忙得不可開交,幸好舞台劇叫好 ...




相比起舊年,劉松仁明顯消瘦。


現年70歲的藝人劉松仁為舞台劇《利瑪竇》仆心仆命,不惜停工籌備兩年多,又兼任策劃、導演及創作,忙得不可開交,幸好舞台劇叫好叫座,於上周日(12日)圓滿結束,未知是否籌備及演出期間過於操勞,劉松仁身體大不如前,更傳出疑似中風。


據知劉松仁現在行路時需要撐拐杖,右手右腳明顯乏力,身形亦明顯消瘦,食指、手指尾不能正常彎曲,徵狀與中風相似,劉松仁亦對身邊朋友透露,身體出了問題,但現正康復中。他回覆東網時也表示:「謝謝關心。沒那麼嚴重,康復中,放心。」


而舞台劇《利瑪竇》男主角王梓軒今透過經理人石祐珊回覆,她指劉松仁只是曾經跌親:「佢冇乜事,應該係之前跌親,咁可能感覺上,行路唔係咁舒服,但佢OK呀,我哋排練同演出嘅時候,佢都有嚟,只係行路緩慢啲,希望佢快啲好番,始終年紀大,要啲時間去康復,但無乜嘢嘅,多謝關心!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!