網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月16日 星期四

【開烘焙店】以前掛住拍拖 黃芷晴鼠年事業行先 __,黃芷晴,

做一日店長的黃芷晴會主動Sell客。
【開烘焙店】以前掛住拍拖黃芷晴鼠年事業行先做一日店長的黃芷晴會主動Sell客。黃芷晴今日為新春限定店擔任一日店長,有投資做首飾生意的她,表示自己平時銷 ...




【開烘焙店】以前掛住拍拖 黃芷晴鼠年事業行先

做一日店長的黃芷晴會主動Sell客。

黃芷晴今日為新春限定店擔任一日店長,有投資做首飾生意的她,表示自己平時銷售好被動,但今次做一日店長會較主動。她說:「我預早半小時來,揀了幾隻公仔畀媽咪,同埋買一些利是封畀爸爸,我都試過設計利是封送畀爸爸,好開心可以做一日店長,細個夢想幫這個品牌設計產品。」

黃芷晴好孝順,專登早去揀禮物送畀媽媽。
黃芷晴好孝順,專登早去揀禮物送畀媽媽。
黃芷晴同爸爸黃日華關係好好。

黃芷晴同爸爸黃日華關係好好。

另外,芷晴最近跟朋友合作情人節永生花,雖然銷售量不多,但可充實自己,本身亦喜歡自學手作。談到可會變成女強人而忽略愛情,她表示自己並非女強人,以前愛情大過天,現在想專注事業,如過往不敢嘗試,今年會去嘗試。她說:「幾年前已諗到一些產品,一直唔敢試,點知錯過機會。」她更透露計劃投資六位數字開設樓上烘焙店,但一定不會叫爸爸打本,因為自己生意應用自己錢,不過爸爸也叫她做生意要想清楚。

對於可會擺風水陣催旺事業,她坦言只會睇生肖運程書,本身生肖屬馬,鼠年沖太歲會較辛苦。




鍾意就快D Share啦!