網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月16日 星期四

張兆輝:C1:張兆輝股壇輸到仆慘蝕千萬 __,張兆輝,

誤信朋友流料買Number。藝人張兆輝於新劇演股壇大亨,背後操控股價上落,看似無敵手,沒料鏡頭以外,他曾單純地聽從老友貼士買股票,結果連番失手導致身家 ...




誤信朋友流料買Number。


藝人張兆輝於新劇演股壇大亨,背後操控股價上落,看似無敵手,沒料鏡頭以外,他曾單純地聽從老友貼士買股票,結果連番失手導致身家蒸發,慘蝕千萬收場。前車可鑑,他自此金盆洗手轉戰買「磚頭」,更以個人經歷奉勸股民,股票如同殺戮戰場,建議入手前多做資料搜集,買藍籌股較為穩陣。


張兆輝、蕭正楠、洪永城、姚子羚等演出的無綫新劇《黃金有罪》,講述80年代股票市場,張兆輝飾演有腦、奮鬥心強的泰國移民榮木桐,來港後一步一步於股壇踏上成功路的故事。他笑言劇中當他賺到第一桶金開始到巔峰之時,亦是預告其失敗的開始,角色絕對有血有肉。


寄語股民要做功課


劇中能夠隻手操控股價、叱咤風雲,但現實中張兆輝對股票相當抗拒,皆因曾有一段不愉快經歷!作為股票外行的他,當年聽從朋友貼士入貨,起初的確有嘗甜頭,沒料噩夢隨之而來,他說:「嗰時大概8、90年代,都係聽朋友畀Number買,仲話贏嘅係我,輸嘅就入佢數,係有贏過錢,但第一次輸已經冇咗7位數字,仲要唔止一次,後來仲停埋牌,結果加埋輸過千萬,當時邊有咁多錢補倉,輸完又儲,儲儲吓又有第二波,又輸過,冇計,惟有慳錢,冇得怪人,自己冇時間去睇,好在當時有車有樓咋!(你之前話輸7位數字嘅?)諗諗吓覺得要講個股票市場殘酷一面畀大家知,奉勸大眾股民真係唔可以賭身家,要量力而為,唔好聽消息就去買,要做功課。」又指現時投資會轉為買物業:「依家有『子彈』就買樓,冇股票喺手,又冇時間去研究。」


張兆輝透露以往經常聽前輩教路,要投資不要投機,沒料到最終自己也成為受害者:「拍完呢套劇之後了解好多,如果一早接觸股票,我一定唔會參與呢個活動,因為真係唔係咁穩陣,往往會喺你最大注一下就煲起你,對白都有話:『股票市場係一個殺戮市場,唔係遊樂場。』所以就算大家想入市,最好搵實力股,有業績、銀行股呢啲咪穩陣囉!」


同吳岱融打到跣低


雖然《黃》劇為商戰題材,卻不乏打鬥戲份,大隊還赴泰國兩星期拍外景,張兆輝表示於當地拍了不少大場面,劇組貼心安排替身,惟他為免影響進度,加上對自己體能有信心,故幾乎所有動作戲都親身上陣,更自爆一場與吳岱融的打戲過分投入,導演一直沒嗌Cut,結果他意外跣低:「我哋兩個都係自己上,天氣熱打到個身濕晒,點知一直聽唔到叫Cut,後來地下太跣我仲跌低咗,係一個小意外。(劇入面為配合80年代,好多演員戴假髮?)我唔使喎!頭10日喺泰國係夾髮片,拍拍吓頭髮都長,後來係用番自己嘅頭髮,舒服好多。」


談到34年前拍攝劇集《黃金十年》成為經典,如今再來一套《黃金有罪》,會否寄望成為其第二套經典劇?他說:「如果觀眾鍾意當然好,好開心年輕時可以拍到60集長篇戲,依家好似拍一個長大咗嘅故事,可以成為經典就梗係好」


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!