網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月31日 星期五

剪完長髮派福利 馮盈盈人日貼火辣比堅尼照 __,馮盈盈,

馮盈盈晒泳池開餐水著照。
剪完長髮派福利馮盈盈人日貼火辣比堅尼照馮盈盈晒泳池開餐水著照。馮盈盈去年底突然宣佈跟拍拖4年並已同居的醫生男友分,隨即玩「下著失蹤」性感晒腿,直認回復 ...




剪完長髮派福利 馮盈盈人日貼火辣比堅尼照

馮盈盈晒泳池開餐水著照。

馮盈盈去年底突然宣佈跟拍拖4年並已同居的醫生男友分,隨即玩「下著失蹤」性感晒腿,直認回復單身重新上架,並預告為新劇《逆天奇案》到泰國拍外景或著比堅尼。

今日盈盈就在ig派福利,貼上兩張火辣紅色比堅尼照,標明是舊照,留言:「年初7人日快樂 希望新一年 天災人禍盡快消彌 個個福從口入 大吉大👅 有餐安樂茶飯 咁就飲得杯落喇 🥂 #年初七人日 #世事無常 #每天都值得慶祝 #跟身邊人說聲生日快樂 #letscelebratelife #throwback #oldphoto」。嚇得好姊妹江嘉敏留言:「哇!唔得喇」,盈盈回她:「係時候post你嗰啲」;倪晨曦亦留言:「Wah」,盈盈回覆:「我都係睇女神你啲相學嘢喳」。有網民搞笑留言「除衫食嘢小心凍親肚仔啊」、「賢妻格」等。

另外,盈盈昨晚在ig story上載拿著交剪親手剪掉長髮片,及貼上一束剪下的乾枯髮,留言:「點解捨得?因為唔剪唔得」。




鍾意就快D Share啦!