網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月31日 星期五

黃紫盈:戴口罩做司儀 黃紫盈保障自己同身邊人健康 __,黃紫盈,

黃紫盈做司儀戴口罩保障自己同身邊人!前新聞小花黃紫盈連續第三年在尖沙咀主持「百呎長龍醒獅賀新歲匯演」,因近日武漢肺炎在港疫情蔓延,故活動舉行期間,人人 ...




黃紫盈做司儀戴口罩保障自己同身邊人!


前新聞小花黃紫盈連續第三年在尖沙咀主持「百呎長龍醒獅賀新歲匯演」,因近日武漢肺炎在港疫情蔓延,故活動舉行期間,人人做足防疫措施,紫盈戴起口罩防疫,她說:「現場大部分觀眾同舞獅團都戴住口罩,可算係今年特色,但冇減歡樂氣氛,我見到大家嘅眼神都好投入同享受個活動,我仲吟詩將自己個名作成賀年詩送畀現場觀眾,大家聽完好開心拍晒手掌。作為司儀,我更加要保障自己同周邊人嘅健康,騷前騷後我都會換全新嘅口罩,唔會重用,用完嘅口罩會用紙巾或膠袋包好,搵個適當地方棄置,之前嘅準備功夫變相多咗,但大家嘅健康緊要,我覺得係需要,雖然做活動時我會除低口罩,但站立嘅位置與人群有距離,而且我個司儀咪都係工作人員經過消毒後畀我用,好貼心。」


她說現場有不少觀眾要求合照,大家隔着口罩合照,也是無可厚非,她說:「希望疫情盡快解決,下次再見嘅時候可以拍到大家整張笑臉。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!