網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月28日 星期二

武漢肺炎:帶定防疫用品出埠 馬國明新加坡採購口罩 __,新型肺炎,武漢肺炎,馬國明,

馬國明去新加坡做嘢,都話要去買啲口罩返香港!視帝馬國明今晨現身機場準備到新加坡出席商場演出,他戴住口罩接受訪問,期間有Fans要求合照,他亦有求必應。 ...




馬國明去新加坡做嘢,都話要去買啲口罩返香港!


視帝馬國明今晨現身機場準備到新加坡出席商場演出,他戴住口罩接受訪問,期間有Fans要求合照,他亦有求必應。


馬國明透露將會跟鄭伊健同台演出,講到武漢肺炎疫情嚴重,問到搭飛機會否擔心?他說:「小心啲,都冇得擔心,原本年初二要去惠州做商演,都取消咗,但呢個活動冇取消,咁我一定要去,相信新加坡應該安全啲,自己都有準備口罩同消毒紙巾。(完騷後會唔會留喺當地休息一陣?)唔會會即刻返香港,我父母喺香港,都擔心屋企人。(會唔會喺當地搜購口罩?)我哋都啱啱講起,要張羅吓,相信當地冇搶購得咁嚴重,可能都會買啲,希望香港都快啲有口罩買到,但呢啲等政府公布,希望大家都身體健康。」


問到返工後的工作有否受影響?他表示尚未清楚,已知道將要拍攝新劇《BB來了2》,暫時未有受影響:「我有帶劇本喺身,冇嘢做嘅時候都會刨吓劇本。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!