網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月28日 星期二

【燉湯店違規兼侵權】楊明又無視法紀巴士站泊車 市民睇唔過眼:行為令人討厭 __,楊明,

之前去警總撐警嘅大台藝人楊明,成日都話要止暴制亂,不過,佢間燉湯店似乎就愈搞愈亂,前排荔枝角分店仲涉嫌違規,俾食環告無牌經營,佢就話呢排有好多無理投訴 ...






之前去警總撐警嘅大台藝人楊明,成日都話要止暴制亂,不過,佢間燉湯店似乎就愈搞愈亂,前排荔枝角分店仲涉嫌違規,俾食環告無牌經營,佢就話呢排有好多無理投訴。但係,楊明又俾人發現,佢間舖入面張海報用個隻藍象LOGO,原來係偷用泰國藍象商標,搞到泰國有關方面,都出聲明話楊明侵權,之後楊明又話係無心,真係龍門任佢搬。

樣樣野都多多藉口,早前有讀者報料,話見到楊明將架車周街泊喎。「今早駕車沿軒尼詩道行駛時,在大有(商場)對面,發現中線有一部車停低,阻礙其他車輛行駛,當時是繁忙時間,當時開始留意這部車,之後更誇張,停了在前方的巴士站,司機下車入了銀行,之後再看原來是楊明,作為公眾人物,咁樣泊車令人討厭」。

雖然部車都落地3年,但係話晒都成80幾萬,周街泊唔怕整花,都會阻住人啦。今次人車並獲斷到正,唔知楊明又會唔會話自己無心呢?

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!