網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月17日 星期一

傅嘉莉:帶多14個口罩 傅嘉莉飛日本做足安全措施 #傅嘉莉

全副裝備呀!藝人楊潮凱及傅嘉莉(Kelly)結伴現身機場,出發前往柬埔寨拍攝旅遊節目《3日2夜》,他們指會去足一個星期,講到現時新冠肺炎肆虐,問到可會 ...




全副裝備呀!


藝人楊潮凱及傅嘉莉(Kelly)結伴現身機場,出發前往柬埔寨拍攝旅遊節目《3日2夜》,他們指會去足一個星期,講到現時新冠肺炎肆虐,問到可會擔心機上安全?Kelly表示都擔心,所以有做足準備:「上次喺日本返嚟個疫情都未係好嚴重就唔識,今次一上機就會消毒櫈,仲有帶齊雨褸、手套、眼罩,額外再帶多14個口罩去用。」戴住高防護口罩N95的楊潮凱指:「平時都係戴外科口罩,專登問朋友搵咗兩個N95一來一回用,真係好難搵!(等陣喺飛機會唔會唔食飛機餐、去廁所?)又唔想搞到驚咗,照平時咁做,用酒精消毒。」


阿女喺屋企悶癲楊潮凱


問到楊潮凱有足夠口罩存貨?他笑言幸好太太有上網買,暫時都夠一個月用:「本身小朋友口罩都唔夠,好彩都買到。(阿女唔出街喺屋企咪悶到癲?)係我癲先!佢依家好活躍,唔夠地方畀佢跑跳,就會同佢去郊外地方放電,我哋又可以休息吓,如果同朋友出去就會揀去行山。」


照着三點式出鏡


講到每次拍《3日2夜》都必備泳衣環節,Kelly透露會去泳池拍攝,還不止一套三點式,記者笑嘲楊潮凱艷福無邊時,他抵死笑話:「都唔係第一次睇!但佢一着泳衣我就會迴避。(有同太太報定案?)唔記得講添!但唔怕,做嘢啫!不過次次同親Kelly拍嘢佢都要着泳衣,真係多謝公司!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!