網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月17日 星期一

【林國斌曾阻豬隊友拍片】撐警宴阿倫同警嫂合唱 鄧炳強:好憎你 我老婆鍾意你多過我 #林國斌 #譚詠麟 #鄧炳強 #阿倫

【林國斌曾阻豬隊友拍片】撐警宴阿倫同警嫂合唱鄧炳強:好憎你我老婆鍾意你多過我13分鐘前正當全球被內地「武漢肺炎」所累,唔封關嘅香港更因疫情肆虐受到極大 ...




  • 【林國斌曾阻豬隊友拍片】撐警宴阿倫同警嫂合唱 鄧炳強:好憎你 我老婆鍾意你多過我
  • 13分鐘前




正當全球被內地「武漢肺炎」所累,唔封關嘅香港更因疫情肆虐受到極大威脅,無論政府,抑或港大微生物學系講座教授袁國勇都呼籲市民減少聚會,人多地方要戴口罩,保持個人衛生,減低疫情爆發的機會之際,警務處處長鄧炳強率同僚,跟晨曦明星足球隊成員,熱熱鬧鬧離罩集會,又唱又飲口沫橫飛。

本來係閉門集會,唔係!係聚會先啱,原本藍色藝人撐警合家歡,公眾點會知呢!依家浮晒面變熱話,真係多得當中「朱隊友」,2014年佔中用警棍襲擊途人嘅退休警司朱經緯,拍片開心share所致。

但原來場內「斷水流大師兄」林國斌,發現有人拍片,即一副兇相,上前欲手擋鏡頭制止:「唔好錄呀!」,可惜大師兄未能及時阻止,就連呢條「止拍制亂」片都一樣俾人開心些牙。

講番撐警離罩宴,鄧處長不停發表偉論,開籠雀點止佢,連警嫂佢老婆亦大開金口,同偶像「藍校長」阿倫合唱《明天你是否依然愛我》,警嫂嘅歌喉,藍校長有冇打尿震就唔知,但拿拿聲舉起手指公,讚到出面就人人聽到:「起碼一樣嘢啱key」,而謝Sir謝振中亦好識做,用手機幫第一警嫂拍片紀念,演活「忠誠勇毅」。

老婆同「藍校長」合唱完,又係警務處處長鄧炳強發言時間:「真係好憎你(譚詠麟),因為我老婆鍾意你,多過鍾意我。」得第一警嫂「愛慕」,阿倫話:「呢個咁大罪名。」鄧炳強捉住阿倫手:「冇辨法喇!因為我都鍾意你。」,曾經喺網民形容為「四點警慌會」做台柱嘅謝Sir,當晚亦攞起支咪同阿倫合唱,估唔到謝Sir唱到兩咀喎!

撐警宴中屬明星足球隊成員嘅羅鈞滿都喺現場。咦……之前佢喺fb post準備上機相片,點知俾網友發現佢口戴CSI,即懲教署生產嘅口罩,即惹網民留言質問:「你轉咗做公務員咩!」,今日佢現身撐警宴,有啲嘢你懂的。

有眼利網民仲發現,場內烏煙瘴氣之嫌,事關撐警宴中有人喺食肆疑似食煙!於是有網民就問:「乜食肆唔係禁煙咩?」,大膽,滿佈執法人員之場,有人竟然知法犯法?



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!