網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月17日 星期一

鍾楚紅登六收蛋糕超興奮 蘇施黃65歲生日延期慶祝 #蘇施黃 #鍾楚紅

紅姑甜美沒年齡限制,與阿蘇相隔一日生日齊慶生。
鍾楚紅登六收蛋糕超興奮蘇施黃65歲生日延期慶祝紅姑甜美沒年齡限制,與阿蘇相隔一日生日齊慶生。鍾楚紅昨日(2月16日)60歲生日,給紅姑慶生的蘇施黃昨晚 ...




鍾楚紅登六收蛋糕超興奮 蘇施黃65歲生日延期慶祝

紅姑甜美沒年齡限制,與阿蘇相隔一日生日齊慶生。

鍾楚紅昨日(2月16日)60歲生日,給紅姑慶生的蘇施黃昨晚在社交網貼上頭貼頭合照,還有紅姑在靚靚生日蛋糕前的興奮照,少女味十足。阿蘇留言:「今日係鍾記正日,不過我一樣有禮物收。我中(鍾)意嗰幾舊鮑魚,係玉嚟㗎」;她還貼上紅姑的手藝作品,留言:「壽星女近年學日本『金繼』。越嚟越叻,手功非常好,睇吓佢d(啲)手藝」。

阿蘇慶祝紅姑生日同時,其實今日(2月17日)也是她的65歲生日,她昨日晒出新手機,留言:「銀毛玲(金燕玲)送的生日禮物。我決定今年18號才慶祝生日,因為2020年係一個新開始、新挑戰,於是一個新生日。請大家18/2才同我講生日快樂」。

紅姑的「金繼」作品
紅姑的「金繼」作品
紅姑的「金繼」作品

紅姑的「金繼」作品





鍾意就快D Share啦!