網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月14日 星期五

【多得林鄭|冇口罩廁紙都缺】66歲盧宛茵徬徨:唔識上網排隊又買唔到 #林鄭 #盧宛茵

鄭敬基發現66歲的盧宛茵沒有口罩,於是送上口罩解困。而盧宛茵也直言為撲物資感到徬徨:「而家非常時期,大家都好難,又要搵食,又要搵物資,撲呢樣撲嗰樣,個 ...






鄭敬基發現66歲的盧宛茵沒有口罩,於是送上口罩解困。而盧宛茵也直言為撲物資感到徬徨:「而家非常時期,大家都好難,又要搵食,又要搵物資,撲呢樣撲嗰樣,個個都好辛苦。」

其實,Madam Lo正正是香港老人家的寫照,在武漢肺炎肆虐、口罩難求的情況下,不懂上網、不會網購,只能天未光便起身排一日隊,還不一定買得到,很陰公。

原來,Madam Lo手上只剩幾個散裝口罩,且是幾年前用剩放在櫃子內的,現在摷返出來用。

「諗住唔得喇要去買,所以咪去撲口罩囉。好徬徨好驚,於是打算自己整口罩,唔掂咪塞廁紙,用兩隻手用廁紙掩著口出街,唔係點啫。」她無奈地說。

不夠口罩用,Madam Lo也不太敢開口勞煩兒女,因為當年婚姻失敗,讓兒女在破碎家庭成長,她覺得虧欠。

「我都有問佢哋,佢哋就上網撲口罩,但係話上網搵都無。佢哋一家大細我就費事啦,就算撲到佢哋自己都需要,佢哋咁多人,又要供應埋畀傭人用。所以,我都無咩喇。」

幸好媳婦有心,買不到外科口罩,便分享布口罩給Madam Lo,Madam Lo便為布口罩加工,「出面包住保鮮紙,入面塞廁紙頂住先」。雖則「唞氣都辛苦,但無辦法,好處係可以洗,次次戴完出街返屋企就洗」。

她就是用這種自製口罩,外出撲物資。66歲,一個人,別說不辛苦!

「我真係無人哋咁叻,一個人捧唔到咁多嘢。就算拉架車仔去買,都買唔到咁多,所以都頭痕㗎。一嚟自己一個人無能力啦,我點攞咁多?就算而家撲廁紙都係㗎,我點抱咁多條呀!無辦法,唯有盡量自己解決到就自己解決囉。」

肯撲,不一定撲到,很多時是撲空,Madam Lo說:「我屋企樓下商場都有幾間藥房,但係都唔使行入去,佢門口已經貼晒話『無口罩』、『無消毒藥水』、『未知幾時來貨』,貼晒喺度,你都唔使行入去。跟住去嗰間泰國嘢咩阿布泰,睇報紙知道佢有,咁就又去嗰度搵,但都係無,又係貼晒喺度話賣晒。又走去屈臣氏問,因為我平日都有去屈臣氏配啲藥,問啲職員都話:『無晒,一係你自己朝頭早嚟排啦。』我問幾點,佢話最穩陣就八點幾。又撲空,撲廁紙都係無,真係好慘,周圍撲呢樣撲嗰樣。」

Madam Lo買不到口罩,仍然要回TVB工作,在《卡拉屋企》飾演兒子的鄭敬基,即時疫中送罩,令她大為感動!

「梗係(感動)啦,我啲朋友都好好,因為當你無,當你需要用嘅時候,有幾個即刻送到嚟我屋企樓下俾我,我都好感激佢哋。」

朋友送的口罩能解燃眉之急,但長遠來說仍會煩惱!誠如Madam Lo所說,「第一,唔知個疫情last(持續)幾耐。第二,聽聞啲廠未開工,驚啲物資唔知點。」所以這段日子裡,她覺得好似好慘、好煩惱、好sad,無乜心情同心機。「盡可能喺屋企唔好出街,唔好去人煙稠密地方,日日自己喺屋企咪食杯麵囉。」

講起杯麵,Madam Lo家中儲糧也不多,「兩、三罐午餐肉,幾罐湯,有啲杯麵,雪櫃凍嘅幾片火腿,就係咁樣」。

她說現在非常時期:「大家都好難,又要搵食,又要搵物資撲呢樣撲嗰樣,個個都好辛苦,尤其是啲老人家排隊排天光,又唔識上網買叫人送嚟,唯有靠自己去買,但落親街都驚,睇見都慘,好陰公。」



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

]

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!