網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月14日 星期五

麥浚龍展露大導霸氣 #麥浚龍

.httpool_video_addiv:nth-child(1){margin:20pxauto!important;}歌手出身嘅麥浚龍(Juno) ...




歌手出身嘅麥浚龍(Juno),一直恨做導演恨到發燒,直至一三年初試啼聲執導電影《殭屍》,部戲叫好叫座,亦證明佢嘅導演功力,唔只玩玩吓。兩年幾前,佢仲搵嚟影壇幾大卡士,包括:金城武、梁家輝、劉青雲、古天樂,合演佢執導嘅第二部作品《風林火山》,而部戲就預計今年上映,一部戲搞足幾年,肯定係佢嘅嘔心瀝血之作。

早前,東姑就喺中環嘅「大館」巧遇Juno,一行五六個人有男有女,個個都好似睇住Juno做「阿頭」,一班人不時左望右望,似喺度「睇景」搵緊拍攝嘅場地。而當日全身上下黑衫黑褲look打扮嘅Juno,睇落個樣非常認真,不時仲「敦」起個cool樣,指手劃腳向成班人講解,嚴肅得來,好有大導演嘅霸氣。

之不過,本性隨和平易近人嘅Juno,做完正經嘢,好快又變番「暖男」。東姑見男工作人員不斷用手機影低現場嘅環境相,Juno就拉埋另一個男工作人員試位,順便影合照。而毫無架子嘅佢,仲鬼馬咁擺晒pose,一時交叉腳,一時又鬥踎低作狀搶fo。其實,佢識得工作時工作,遊戲時遊戲,唔會食古不化一味死咕咕,跟佢搵食啲人,應該幾爽o架!

現場指揮若定嘅Juno,好有大導演嘅風範。



之後,兩個人對住鏡頭鬥踎低,個pose鬼馬得來有啲騎呢。



影完相,Juno仲上前圍埋去睇照片效果,嬉戲得來,佢對質素仍然好認真。



兩年幾前,Juno搵咗金城武、梁家輝、劉青雲、古天樂等,合演佢執導嘅第二部作品《風林火山》,部戲就預計今年上映。




鍾意就快D Share啦!