網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月14日 星期五

素顏演失戀頹廢Look 衛詩雅頂唔順凌亂場景想幫手執屋 #衛詩雅

衛詩雅頂得順自己這個樣,但頂唔順間屋亂到咁。
素顏演失戀頹廢Look衛詩雅頂唔順凌亂場景想幫手執屋衛詩雅頂得順自己這個樣,但頂唔順間屋亂到咁。衛詩雅(Michelle)在新片《熟女愛漫遊》擔任女主 ...




素顏演失戀頹廢Look 衛詩雅頂唔順凌亂場景想幫手執屋

衛詩雅頂得順自己這個樣,但頂唔順間屋亂到咁。

衛詩雅(Michelle)在新片《熟女愛漫遊》擔任女主角,飾演29歲的輕熟女陶莎莎,是一名戀愛和旅遊KOLs,為了將現代女性嘅真實一面呈現,當中有幾場戲Michelle都決定以素顏上陣,不過看回Play back都覺得好自然,話最緊要配合角色需要。

其中一場戲講述即將踏入30歲人生關口前的陶莎莎,突然被拍拖13年的男友Paul(周俊偉飾演)提出分手,深受失戀打擊的莎莎終日宅在家,3日3夜不出街、不打扮,只顧煲劇實行頹廢到底,搞到好友Sabrina(林兆霞飾演)要搵上門,驚她接受不到失戀打擊會自殺。



Michelle表示:「導演初頭同我講,其中一場戲會將我建立多年嘅靚女形象打破,會幫我打造一個最頹廢嘅失戀Look示人,但我覺得做演員就唔會介意本身的形象,所以都叫導演放心搞,結果出嚟第一次定完妝都有少少嚇親自己,不過睇睇吓又覺得頹得嚟都不失可愛,所以都幾Enjoy,因為平時真係無咩機會可以搞到自己咁頹,希望觀眾睇完都會鍾意我呢個咁特別嘅髮型!」

其實拍這場戲最難並非要接受這個Look,反而要適應一個極其混亂的拍攝場景,令Michelle最接受不了。她說:「由於我都係一個愛整潔嘅女孩子,當日去到拍攝現場真係嚇一嚇,因為個景真係設計到非常凌亂,所以排戲走位時要打醒12分精神,記清楚條路點行,驚正式Roll機時會跌倒,但最搞笑係我成日等埋位時會忍唔住想執屋,搞到導演叫我乖乖地瞓返係度當幫忙喎!」




鍾意就快D Share啦!