網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月14日 星期五

雨僑情人節宣佈佗B 羅力威叫BB錫住媽媽個肚 #羅力威 #羽翹 #雨僑

羅力威與雨僑情人節貼溫㿦照宣佈喜訊。
雨僑情人節宣佈佗B羅力威叫BB錫住媽媽個肚羅力威與雨僑情人節貼溫㿦照宣佈喜訊。雨僑與老公羅力威於今個情人節,齊在ig報佗B喜訊。雨僑留言:「祝各位情人 ...




雨僑情人節宣佈佗B 羅力威叫BB錫住媽媽個肚

羅力威與雨僑情人節貼溫㿦照宣佈喜訊。

雨僑與老公羅力威於今個情人節,齊在ig報佗B喜訊。雨僑留言:「祝各位情人節快樂!🌹 兒女是耶和華所賜的產業;所懷的胎是祂所給的賞賜。(詩127: 3) 感謝主賜給我們這個寶貴的小生命❤️ 不知道你會比較像爸爸還是媽媽呢?」

羅力威則留言:「呢個世界又多一個小生命喇 從此食飯多雙筷喇 霎時間感覺到天父創造既奇妙和天下媽媽們既(嘅)偉大 終於到我們正式加入父母既(嘅)行列 Hello BB你好 首先多謝你比(畀)機會我地(哋)做你爸爸媽媽 請多多指教 你現階段作為一粒bb黎(嚟)講 絕對有責任要高抬貴手仔你媽媽個肚 而我相信媽媽亦都會好小心鏡(擏)錫住你 唔食大辣 同媽咪好好相處知嗎 c u later luv u😋」。

雨僑與羅力威拍拖7年,於2018年結束愛情長跑舉行婚禮,結婚1年半宣佈成功造人。

雨僑貼跟老公童年照,期待BB將來似爸還是似媽。
雨僑貼跟老公童年照,期待BB將來似爸還是似媽。



鍾意就快D Share啦!