網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月14日 星期五

化身污漕貓找光明出路 釗峰Sunny攜手帶出期盼希望

釗峰和Sunny化身「深山峰」和「礦工燊」污糟邋遢,跑跑跌跌。
化身污漕貓找光明出路釗峰Sunny攜手帶出期盼希望釗峰和Sunny化身「深山峰」和「礦工燊」污糟邋遢,跑跑跌跌。CAllStar的梁釗峰和與樂隊Sup ...




化身污漕貓找光明出路 釗峰Sunny攜手帶出期盼希望

釗峰和Sunny化身「深山峰」和「礦工燊」污糟邋遢,跑跑跌跌。

C AllStar的梁釗峰和與樂隊Supper Moment的陳仕燊(Sunny),攜手合「作」 新歌《日光》終於正式面世,歌曲鼓勵無論任何崗位和人生階段,都要堅持朝著信念。釗峰和Sunny為了在MV呈現歌詞的概念,分別化身「深山峰」和「礦工燊」污糟邋遢,跑跑跌跌,從黑暗和谷底尋找光明出路!

釗峰和Sunny同期出道,曾為對方的演唱會擔任表演嘉賓,又一齊參與慈善活動去非洲探訪和創作。相識10周年,一個擅長唱慘情歌、一個Rock到爆,歌路不同但信念一致,所以今次不單只合唱,還一同合作填詞,創作過程特別,令他們好難忘。釗峰說:「今次係一個奇怪嘅組合,感覺非常新鮮。其實我哋好有淵源,互相經歷好多對方第一次。所以我當我決定寫一首男男合唱歌嘅時候,Sunny係不二之選,大約一年多前私訊邀請佢,多謝佢好快答應。」Sunny說:「通常歌詞創作係好個人嘅,但今次同釗峰一齊合作寫詞,我哋去過好多地方,包括studio 、咖啡店、寺廟等等,感覺新鮮。」他們表示要寫一首有溫度的歌曲,希望在困難的時候,音樂可以陪伴大家並肩前行。



Sunny說:「我哋首先定咗用『光』做主題,諗吓日光對於我哋城市人,每個崗位或者人生階段同『光』嘅關係或需要。從歌詞第一句『晝夜四面壁房裏窮窗 微小的光圈 八號風霧燈披雨北漂 油詩一打百丈遠』講一位學生挑燈夜讀,然後就發展到廚師面對高溫火光、維修師傅靠電筒光檢查機器、礦工憑光搵出路、攀山遠足嘅人靠光找方向……等等。我會被每日瞓醒,張開眼睛見到光嘅感覺影響全日心情。」

釗峰補充說:「雖然每個人對『光』解讀唔同,但呢首歌所講嘅光可以比喻『希望』,即使只係一點點,好似微不足道,但每個人都要捉緊。」歌詞部份大功告成,云云歌詞中Sunny最難忘第一段,覺得好有畫面。釗峰最難忘最後一句「日光普天照 心裏尚有夢的交響從日光找到永遠」,他說:「我哋填詞過程係由第一句一直寫,順住寫,諗咗好多唔同崗位嘅人,要喺兩句樂旋律寫好一個崗位,對於我哋就係好艱巨嘅任務,真係諗爆頭。最尾一句歌詞就概括整首歌中心思想:期盼和希望。」




鍾意就快D Share啦!