網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月14日 星期五

楊思琦:樣貌曝光!楊思琦第二胎原來係仔嚟 #楊思琦

楊思琦原來呢胎係生仔。去年十月宣布與圈外男友結婚藝人楊思琦,日前誕下兒子,已有一女的她湊成「好」字,她今日於社交網上載大女同細仔的合照,留言:「歡迎『 ...




楊思琦原來呢胎係生仔。


去年十月宣布與圈外男友結婚藝人楊思琦,日前誕下兒子,已有一女的她湊成「好」字,她今日於社交網上載大女同細仔的合照,留言:「歡迎『豬豬』來到我們的大家庭!感恩家人和醫生、醫護的照顧!這幾天收到很多向爸媽的恭喜,謝謝你們的愛,我順利出生我重七磅八安士,是一隻爛瞓豬,吃飽就瞓,個樣仲要好滿足咁,好得意,成隻豬仔咁!所以媽媽叫我『🐽🐽』!我還有一個疼愛我的Krystal姐姐呢!愛你們啊⋯⋯ 大家情人節快樂!」


撞正新冠肺炎肆虐,令思琦十分緊張自己的健康況程,不單止盡量少出街,而且每日都會為自己量體溫,確保自己同BB安全,日前囝囝終於順利出世,她亦放下心頭大頭,而老公全程陪伴,大感窩心。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!