掃呢頁CODE去手機

2020年2月23日 星期日

汪明荃:7種顏色擺晒上身 汪明荃跑步都要型過人 #汪明荃

7種顏色……唔容易。資深藝人汪明荃對衣着十分講究,配搭上一絲不苟贏得讚賞。Liza姐連跑步衣着都有一份堅持,她在社交網上載一段由丈夫羅家英拍下的短片, ...




7種顏色……唔容易。


資深藝人汪明荃對衣着十分講究,配搭上一絲不苟贏得讚賞。Liza姐連跑步衣着都有一份堅持,她在社交網上載一段由丈夫羅家英拍下的短片,見佢戴着藍和紅色配搭的漁夫帽、架上太陽眼鏡,黃色短袖外衣內襯綠色長袖衣凸顯Layer效果,下身則以橙色短褲仔襯上黑色Leggings,再配埋對白色運動鞋,就算七種顏色同時放在一起亦不覺突兀,運動和時尚配搭得天衣無縫,她留言:「今天天氣唔錯,繼續鍛煉,緩步跑。」而家英哥則一邊拍片一邊叫:「快啲」,仲影埋後面步姿叫佢做「影后」,相當體貼。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!