掃呢頁CODE去手機

2020年2月23日 星期日

鄧佩儀:趕戲遊魂唔見嘢 鄧佩儀騰雞四圍搵 #鄧佩儀

唔使驚嘅!藝人鄧佩儀(Gloria)與羅仲謙(謙謙)現身土瓜灣為無綫新劇《陀槍師姐2020》(暫名)開工。將為人父的謙謙一顯身手拍打戲,而Gloria ...




唔使驚嘅!


藝人鄧佩儀(Gloria)與羅仲謙(謙謙)現身土瓜灣為無綫新劇《陀槍師姐2020》(暫名)開工。將為人父的謙謙一顯身手拍打戲,而Gloria則化身「文青女神」,輕鬆踩單車,吸引不少途人睇熱鬧。


搵唔番心掛掛


由於天氣回暖兼陽光普照, 踩單車的Gloria看似十分享受,鏡頭下飄逸程度更可媲美廣告效果,然而鏡頭背後卻心驚驚,事關完成戲份後,Gloria竟發覺自己遺失了戲中所佩戴的手錶,且於服裝車遍尋不獲,當記者要求做訪問時,她心不在焉回道:「可唔可以等我再搵吓先?」


Gloria與工作人員花了不少時間找尋,最終仍「不得要領」,她惟有步離車廂受訪,且解釋:「其實我同時開緊兩部劇,呢四日瞓得好少,依家好似靈魂出竅咁,我覺得可能喺啲衫堆度見唔到。」雖然道具手錶不算貴重,但因已連戲,台前幕後才顯得如此緊張。


唔夠休息嗌充實


對於嚴重缺乏休息,她形容現在生活「幸福兼充實」,又指自己為《陀》劇角色下了不少心機,今次能與兩大型男謙謙及洪永城合作大感新鮮,會好好把握機會。由於趕時間,Gloria最終被接載離場,「尋寶」只能交由工作人員繼續代勞。


謙謙打戲勁投入


至於謙謙則與一眾藝訓班新人,投入拍攝打戲。他笑說:「拍呢啲街頭打交唔算辛苦,我記得以前拍電影,度嗰啲古裝招式先難,又要記又要吊威吔咁。」鏡頭前他氣場攝人,謙謙解釋:「唔打得都要睇得嘛,對手都有付出,唔可以吓吓NG累人呀。」


談到Gloria「失錶」,謙謙表示:「有時太攰好容易發生呢啲情形,佢算好有交帶喇,點都要留低幫手搵。其實我覺得一定會搵得番嘅,有時啲嘢你唔搵佢,佢就出現喇。」《陀》劇最快6月左右才煞科,而太太楊怡預產期為5月,謙謙坦言:「男性侍產假得3日咋,都已經同劇組講咗聲,希望盡量搞得掂啦。(入產房?)依家疫情咁嚴重,好似唔得,不過如果到時雨過天青嘅話,我就會有足夠心理準備,一定會陪佢去入,經歷呢個難忘嘅時刻。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!