掃呢頁CODE去手機

2020年2月23日 星期日

【出咗境就入唔返】麥明詩飛台灣工作被困一個月 酒店大浴缸洗底褲 #麥明詩

【出咗境就入唔返】麥明詩飛台灣工作被困一個月酒店大浴缸洗底褲36分鐘前早前決定離開大台轉做跨國大公司的麥明詩,新年過後便飛台灣工作,就連情人節也在當地 ...




  • 【出咗境就入唔返】麥明詩飛台灣工作被困一個月 酒店大浴缸洗底褲
  • 36分鐘前




早前決定離開大台轉做跨國大公司的麥明詩,新年過後便飛台灣工作,就連情人節也在當地渡過。因為疫情關係,台灣暫停受理香港和澳門居民申請臨時入境停留,麥明詩寧願繼續留在當地都唔返香港。

在台灣住酒店,麥明詩在社交網透露酒店替她房間自動升級,更有個可以遠眺靚境的大浴缸。不過呢個大浴缸並非用來浸浴,而是用來洗底褲:「you wash your underwear because you've been stuck here for almost a month #出咗境就入唔返嚟」

不過向來能屈能伸的麥明詩,就遇強愈強,在台灣的日子,除半夜起身跑步做運動外,更相約朋友在台灣飲下午茶,就連洗衫都變為生活情趣,好識得苦中作樂。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!