掃呢頁CODE去手機

2020年2月23日 星期日

森美冇多謝港府掀網民藍絲大戰 #森美

森美父母被困在鑽石公主號郵輪十多日,幸好兩人武漢肺炎的檢測結果呈陰性,前晚可以乘坐政府包機回港隔離。經過連日來的擔心,森美昨日凌晨在社交平台代父母報喜 ...






森美父母被困在鑽石公主號郵輪十多日,幸好兩人武漢肺炎的檢測結果呈陰性,前晚可以乘坐政府包機回港隔離。經過連日來的擔心,森美昨日凌晨在社交平台代父母報喜:「父母終於回港接受隔離,安心多點,多謝曾幫手協助的所有朋友,及專業人士,更感激所有關心的親友朋友好友,抗疫中的每一位,繼續努力!」

森美父母被困鑽石公主號十多日,前晚乘坐政府包機返港隔離。資料圖片


抗疫期間要自我隔離,森美昨日趁空閒為愛車美容。互聯網圖片


森美因沒有感謝香港政府,被藍絲斥責「不懂感恩」。


「多謝輸出病毒?」

本來只是簡單的交代一下父母情況,想不到森美竟意外打碎疑似「五毛」及「藍絲」的玻璃心,紛紛湧到森美的社交平台留言,批評森美沒有多謝政府:「誰幫你父母平安回港?點解冇多謝政府?冇良心」、「平時小人得志起勢咁插內地、插香港政府,受咗內地嘅恩惠同香港政府嘅幫忙就啞咗。」有網民見森美莫名被大量疑似藍絲攻擊,加入戰團為森美打氣:「垃圾五毛,收皮咁鍾意中共,返內地幫手抗疫啦」、「有納稅,呢啲係政府應該做嘅事,點解要多謝香港政府,多謝你個爛X祖國?多謝你輸出病毒?」

身體健康再論政

對此,森美昨日回覆《蘋果》表示:「多謝關心我嘅人,亦都多謝鞭策我嘅人,令我可以繼續進步。有樣嘢好重要嘅,無論乜諗法乜政見嘅朋友,喺呢段時間上我社交網站睇我嘅,都希望身體健康,咁先可以喺將來日子喺生活當中論政。」

之後森美懶理被藍絲指摘,在社交網貼出為電單車美容的照片,並寫上:「大家在家隔離,搵啲嘢做,女人個個做美容,結果疫情完之後世界都靚晒,男人就為架車做美容!」不少網民留言祝森美一家「好人一生平安」,留言也不見藍絲出現,由於昨日是星期六,有網民笑說:「藍營毛毛,你在哪?五天工作咋?」

採訪:唐琛悠、小米


鍾意就快D Share啦!