掃呢頁CODE去手機

2020年2月23日 星期日

張栢芝:防疫功夫做到足!張栢芝撲口罩變派口罩 #張栢芝

全城齊抗疫~全城瘋狂撲口罩,藝人張栢芝亦唔例外,今日就搶到三十個,栢芝喺社交網上載了一段短片,就話一早起身去排隊買口罩,由於一人只可以買十個,佢哋三個 ...




全城齊抗疫~


全城瘋狂撲口罩,藝人張栢芝亦唔例外,今日就搶到三十個,栢芝喺社交網上載了一段短片,就話一早起身去排隊買口罩,由於一人只可以買十個,佢哋三個人,最後買咗三十個,點知離開前見到有啲老人家冇,佢都好有善心,派咗畀佢哋。成段片喺佢架車上拍攝,佢仲拍埋上車前要用消毒用品噴對鞋底,預防功夫做到足。


另外,藝人姚子羚參與慈善機構舉行嘅派物質活動,佢今日親自落區向老人家派口罩、清潔用品及食物,仲留言:「大家捐贈的口罩、酒精搓手液、餅乾等物資送到『伸手助人協會』和『香港失明人協進會』,雖然只是小小心意,但看到這些老友記的笑容,讓我過了一個有意義、有愛的星期六。」除咗派禮物,佢仲好有耐性同老人家傾偈,慰問一番。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!