掃呢頁CODE去手機

2020年2月23日 星期日

倪晨曦硬漢子風格女神崩壞 #倪晨曦 #女神

鄺芷凡與倪晨曦最想去日本尋幽探秘,寓工作於娛樂。
倪晨曦硬漢子風格女神崩壞「宅男女神」倪晨曦與鄺芷凡近期忙於拍攝香港開電視節目,倪晨曦直言與芷凡齊走「女漢子」風格,自拆女神招牌!鄺芷凡與倪晨曦最想去日 ...




倪晨曦硬漢子風格女神崩壞

「宅男女神」倪晨曦與鄺芷凡近期忙於拍攝香港開電視節目,倪晨曦直言與芷凡齊走「女漢子」風格,自拆女神招牌!

藝人倪晨曦與鄺芷凡為香港開電視主持的節目《五星級絲打》走勻全港介紹吃喝玩樂、美容、化妝、運動的好去處。問到可擔心外界拿來與無綫節目《姊妹淘》比較?倪晨曦笑說:「大家唔同風格,我哋係女漢子風格,我哋表面斯文,但性格其實好爽朗、好直。同埋市面都應該多啲呢類節目,畀觀眾多啲選擇。」

未有造人計劃

倪晨曦不擔心硬朗風格會破壞她的「女神」形象,笑說:「一向都冇乜女神形象,大家睇相可能會畀相呃咗,但係有睇片都知我唔係好斯文嘅女仔,哈哈。」

快將披嫁衣的倪晨曦,要將真實一面展露人前。
  • 快將披嫁衣的倪晨曦,要將真實一面展露人前。
鄺芷凡以大無畏精神做白老鼠,身先士卒。

  • 鄺芷凡以大無畏精神做白老鼠,身先士卒。

忙於籌備婚禮的倪晨曦,被問婚後可會減產?她說:「工作照舊,我係工作狂嚟,未婚夫知我性格,好支持我,唔會投訴。」又指生BB隨緣,暫時未有造人計劃。

鄺芷凡專職測試

鄺芷凡在節目中成為測試專員,除了要試食,更有浸溫泉、歎spa的鏡頭,相當大犧牲,她笑說:「我抱住大無畏精神去為大家測試,佢哋唔係蝦我,佢哋high tea都有帶埋我去(0架)。」兩人又希望節目可以衝出香港,異口同聲希望到日本拍外景,認真姊妹齊心。




鍾意就快D Share啦!