掃呢頁CODE去手機

2020年2月23日 星期日

【除咗派口罩】莊端兒疫境不忘派福利 拍住翟威廉創業殺入超市 #翟威廉 #莊端兒

【除咗派口罩】莊端兒疫境不忘派福利拍住翟威廉創業殺入超市16分鐘前多留在家,少去聚會,少去多人地方。呢個係疫情中,政府同防疫專家俾市民嘅忠告,千祈唔好 ...




  • 【除咗派口罩】莊端兒疫境不忘派福利 拍住翟威廉創業殺入超市
  • 16分鐘前




多留在家,少去聚會,少去多人地方。呢個係疫情中,政府同防疫專家俾市民嘅忠告,千祈唔好學某群人,無視疫症,做埋啲「飯聚」嘢!有人唔聽教,亦有人願意配合防疫措拖,佢就係「波波姐」莊端兒。唔出街冇乜好做?就係everyday親子……撚貓為樂!

身材澎湃嘅佢,除咗俾愛貓嘅福利,亦顧及一眾粉絲嘅苦悶,喺呢段日子一張張性感相出籠,人家派口罩,佢派福利,各有所需。

早排新春,佢大展拳腳做食品生意賣咸蛋魚皮,租個年宵攤位,拍住賣清酒嘅翟威廉,做賀年檔。尋日佢哋嘅產品,正式殺入一個連鎖超市,「疫境」創業唔容易,但願憑實力可以衝破環境



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!