網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月23日 星期日

【個天好靚】袁偉豪孖陳山聰胡諾言東壩長跑:真正疫境自強 #胡諾言 #袁偉豪 #陳山聰

陳山聰、袁偉豪、胡諾言等跑友在這美好天色和風景下長跑,心身健康。
【個天好靚】袁偉豪孖陳山聰胡諾言東壩長跑:真正疫境自強陳山聰、袁偉豪、胡諾言等跑友在這美好天色和風景下長跑,心身健康。袁偉豪(Ben)今早孖陳山聰、胡 ...




【個天好靚】袁偉豪孖陳山聰胡諾言東壩長跑:真正疫境自強

陳山聰、袁偉豪、胡諾言等跑友在這美好天色和風景下長跑,心身健康。

袁偉豪(Ben)今早孖陳山聰、胡諾言等跑友到萬宜水庫東壩來個長跑,因為今日天氣超好,4個大男人邊跑邊拍下照片。Ben留言:「說起對上一次來經已是5年前了,週(周)日早上的一課東霸(壩)長跑有crazy runner元老級代表出席,天色美好,風(景)優美,正 #齊心抗疫 #好好建立自己的生活 #好好建立自己的興趣 #benontheroad」;女友張寶兒在貼文下留言給力「厲害」。

胡諾言都有發文,留言:「呢啲先係真正嘅全民健康疫境自強! #20km」






鍾意就快D Share啦!