網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月23日 星期日

羅天宇:龔嘉欣做新娘!羅天宇酒精搓嘴先Kiss #羅天宇 #龔嘉欣

羅天宇同龔嘉欣合作演戀人。藝人龔嘉欣、羅天宇、謝東閔及王敏奕,到八鄉為無綫新劇《香港愛情故事》取景,劇情講述天宇接新娘,與嘉欣齊以中式裙褂上陣。由於疫 ...




羅天宇同龔嘉欣合作演戀人。


藝人龔嘉欣、羅天宇、謝東閔及王敏奕,到八鄉為無綫新劇《香港愛情故事》取景,劇情講述天宇接新娘,與嘉欣齊以中式裙褂上陣。由於疫情關係,部分演員拍攝接吻場口要借位,但兩人表示沒有借位,天宇更開玩笑指要用酒精消毒嘴唇,嘉欣說:「我哋好負責任,收工就返屋企,唔會周圍去,可以戴口罩就會戴。」


提到好友譚凱琪公布喜訊,嘉欣表示非常戥對方開心,但自言不心急結婚:「我暫時想專注事業先,如果將來結婚,我會係結咗婚先公布,因為想低調啲,但我一定會做足中國傳統習俗,着裙褂斟茶畀父母。」天宇被嘉欣踢爆講過將來結婚想大排筵席,他解釋因想跟很多朋友一齊慶祝。至於謝東閔首次以鬍鬚造型拍劇,感覺造型新鮮,但天生鬍鬚稀疏,故每次都要黐鬚拍攝。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!