掃呢頁CODE去手機

2020年2月11日 星期二

【農夫不怕】陸永繼續同老婆親熱 C君匿喺屋企打邊爐 #C君 #農夫 #陸永權 #鄭詩君

農夫無特別搶日用品,但坦言唔夠用。
【農夫不怕】陸永繼續同老婆親熱C君匿喺屋企打邊爐農夫無特別搶日用品,但坦言唔夠用。農夫出席《娛樂大家10點半》的節目錄影,問陸永及C君需唔需要撲消毒用 ...




【農夫不怕】陸永繼續同老婆親熱 C君匿喺屋企打邊爐

農夫無特別搶日用品,但坦言唔夠用。

農夫出席《娛樂大家10點半》的節目錄影,問陸永及C君需唔需要撲消毒用品?C君說一向有準備,但當然存貨不多,特別是漂白水好難買。陸永表示口罩也有限, 而家中有小朋友所以用廁紙較多,以前用廁紙好豪,現時要慳住用,暫時儲備夠用1個月。

農夫影完相即戴返口罩做訪問。
農夫影完相即戴返口罩做訪問。

陸永又稱這段時間小朋友甚少出街,只好帶他們去行山,但發覺村屋寓所附近也有很多人。日前陳山聰說這段時間不敢錫老婆,會停工唔造人,陸永表示不會,相信未有菌,C君說所有朋友的聚會也不敢去 ,唯有在家自己打邊爐。




鍾意就快D Share啦!