掃呢頁CODE去手機

2020年2月11日 星期二

【PPRB飯局】張繼聰細佬面紅谷肌 張繼安︰大佬識震波 係我教佢! #張繼聰

《壹》仔星期日一篇《PPRB江永祥郭嘉銓黃埔「榴槤宴客」14K殯儀猛人同場》,引起讀者﹑網民嘩然,惹得警察公共關科當晚發新聞稿及在Facebook發聲 ...






《壹》仔星期日一篇《PPRB江永祥郭嘉銓黃埔「榴槤宴客」 14K殯儀猛人同場》,引起讀者﹑網民嘩然,惹得警察公共關科當晚發新聞稿及在Facebook發聲明。事實勝於雄辯,大家不妨再睇片,自有公論。

嗱,當晚「榴槤宴客」有香檳啤酒提供,房內不斷傳出狂歡聲,個個都好High情緒十分亢奮。其中一個負責埋單的警員,就是藝人張繼聰的弟弟張繼安,他外型高大,加上身材健碩,難怪在旁的部長也大讚他︰「靚仔,明日之星。」阿安開心到脫下外套,展示迫爆上衣的身材。

「我大佬識震波,係我教佢!」阿安一臉自豪地說。

部長遞過收據後,阿安連忙45度鞠躬道謝。之後他與另一女警不斷狂讚酒樓條魚冇得頂,湯水好飲。阿安雖然是客人,但對個個都「以禮待人」,認真「襟撈」呀!

根據網上資料顯示,現年35歲的阿安,曾就讀粉嶺的聖芳濟各書院,無心向學的他中三已經輟學,其後轉讀遵理日校就讀。2006年,阿安加入警隊,一度駐守上水分區,其後被調往「機場特警組」,至2016年派駐警察的公共關係科,專責社交媒體工作。直至「反送中」事件發生,阿安成為防暴警察,多次粗暴鎮壓示威者。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤

----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!