掃呢頁CODE去手機

2020年3月16日 星期一

【家庭為重】許亦妮每日與時間競賽 熟習單手抱B化妝 #許亦妮

改名為許芷熒的31歲港姐許亦妮(Whitney)上月誕下囡囡「馮寶寶」Kayli,今日她在IG分享邊化妝邊湊B的片段,留言:「有冇媽媽同我一樣,生咗B ...




改名為許芷熒的31歲港姐許亦妮(Whitney)上月誕下囡囡「馮寶寶」Kayli,今日她在IG分享邊化妝邊湊B的片段,留言:「有冇媽媽同我一樣,生咗BB之後,要去街就成為咗同時間競賽嘅事。有時BB喊又想自己抱番,就會抱着BB化妝,如果係同BB去街,就要幫佢換衫,執去街袋,跟住好快就會聽到老公問『老婆你行得未呀?』但係其實連我自己個頭髮都未梳,條眉都未畫完,仲要衫都未換。」

雖然有家傭幫手,不過講到湊B她盡可能都親力親為:「以前未生BB前,如果我知道要同老公去街,就會早過老公一個鐘起身,make sure自己早少少ready。但就算而家早啲起身,時間都係畀晒BB同家庭,幫BB影吓相,同佢傾吓偈,照顧埋老公起居飲食,諗吓買乜餸等等。BB大得好快,真係唔捨得畀工人姐姐湊。」

Whitney單手化妝,另一隻手抱着BB,馮寶寶好乖一直在睡,偶爾掉了奶嘴會扭計,她笑說:「馮寶寶係奶嘴狂熱,有時奶嘴一甩咗就會喊喊豬。有啲人話咁細個就畀奶嘴佢食唔好㗎!其實我覺得每一樣嘢好唔好,係睇情況同埋每個人睇法唔同。我個女一出世第一樣嘢就係食手指,唔畀奶嘴佢食,佢就會食手指或者食手。衞生問題,我覺得畀奶嘴乾淨過畀佢食自己隻手仔。」

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》


鍾意就快D Share啦!