掃呢頁CODE去手機

2020年3月16日 星期一

楊冪:楊冪豪晒貼身褲 冧到魏大勛口罩都唔識戴 #楊冪 #魏大勛

大家學嘢,貼身長褲一樣索到咁嘅效果。都話女人係最神奇嘅動物,尤其要百變要靚,只要的起心肝,想點靚都得!好似內地女星楊冪,竟然集齊「D奶」、「A4腰」同 ...




大家學嘢,貼身長褲一樣索到咁嘅效果。


都話女人係最神奇嘅動物,尤其要百變要靚,只要的起心肝,想點靚都得!好似內地女星楊冪,竟然集齊「D奶」、「A4腰」同「筷子腿」,真係得天獨厚!楊冪工作室喺微博上載多張楊冪靚相,雖然全部「封咪」,但話晒「楊冪出品,必屬佳品」,點都會有啲綽頭!


今次佢晒纖腰、長腿同馬甲線,身高167厘米嘅佢,因為着咗對長靴,搞到佢對腳長到好似有43吋咁,搞到啲網友神魂顛倒,猛留言話:「這大長腿令人羨慕!」「大長腿小細腰,還要有馬甲線,太可人了!」之餘,仲話佢帥氣十足,叫佢做「冪哥哥」、「楊帥」!至於楊冪緋聞鮮肉男友魏大勛,就網晒咗張戴住口罩嘅自拍照,佢留言:「口罩也擋不住的帥氣!」不過就有網民眼利發現,佢個口罩都戴得唔好,就咁笠住就算,口罩條金屬線都冇壓好貼住個鼻,搞到唔少網民笑佢:「口罩也擋不住的傻氣!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!