掃呢頁CODE去手機

2020年3月16日 星期一

【父母剛過隔離期】森美大仔英國趕返港避疫:最擔心坐飛機嗰陣中招 #森美

【父母剛過隔離期】森美大仔英國趕返港避疫:最擔心坐飛機嗰陣中招8分鐘前歐洲多國受武漢疫情肆虐,確診個案急升,昨日港府就向英國、美國及愛爾蘭發出外遊警示 ...




  • 【父母剛過隔離期】森美大仔英國趕返港避疫:最擔心坐飛機嗰陣中招
  • 8分鐘前




歐洲多國受武漢疫情肆虐,確診個案急升,昨日港府就向英國、美國及愛爾蘭發出外遊警示,並指由明日(17日)起,從上述地方回港人士,需要接受家居強制隔離,令不少在當地的香港人,匆匆準備回港避疫。

商台DJ森美的17歲大仔Lancelot,現時亦正在英國就讀,森美回覆壹週刊時,表示不太擔心當地疫情,「阿仔身處地方較大,所住的地方好偏遠,隔離又係農場,成個社區都係得學校同民居,而學校入面大多數都係寄宿生,呢方面又唔太擔心。」

但英國疫情持續,當地政府又採取令人震驚的「佛系措施」,不少英國學校已叫外地學生回國,森美原本預計復活節才讓大仔回來,但現在安排兒子提早走,盡快返港。「比較擔心就係坐飛機,我問過好多醫生意見,都係話雙手唔好亂掂眼耳口鼻,戴口罩同埋眼鏡就夠,同埋食嘢時小心口罩唔好亂放。」森美指飛機上未必有帶菌者,毋須過份緊張。

森美可算是今次疫情中,最受影響的一位藝人,早前他父母登上郵輪鑽石公主號,其後船上有人被確診感染武漢肺炎,全船乘客被迫滯留在船上14日之久,之後乘坐港府包機回港,再入住火炭駿洋邨,進行另一次14日隔離期,日前二人已完成隔離,諗住鬆一口氣,點知又要為大仔返港一事而頭痛。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!