掃呢頁CODE去手機

2020年3月27日 星期五

【機場特警】蔡思貝為角色增磅 湯洛雯被貼身空姐服難倒 #湯洛雯 #蔡思貝

蔡思貝和湯洛雯現在都比拍攝時瘦。
【機場特警】蔡思貝為角色增磅湯洛雯被貼身空姐服難倒蔡思貝和湯洛雯現在都比拍攝時瘦。蔡思貝認為做藝人跟機場特警差不多,身形跟體能都要保持最佳狀態,不過她 ...




【機場特警】蔡思貝為角色增磅 湯洛雯被貼身空姐服難倒

蔡思貝和湯洛雯現在都比拍攝時瘦。

蔡思貝認為做藝人跟機場特警差不多,身形跟體能都要保持最佳狀態,不過她為今次拍攝《機場特警》劇集反而要增肥,說:「我一向都係100磅左右,拍攝時大概110磅。」身旁的湯洛雯自言小學6年級已經100磅,更大方透露修身過後平均120磅,最誇張試過近140磅。她笑說:「拍攝時張振朗愈來愈瘦,真係追唔到佢嘅進度,所以拍嘅時候會企後少少。」

靚湯笑謂接演這劇時以為演機場特警,還想過可以因此面剪短頭髮,誰不知是演空姐。她笑說:「開頭都以為演空姐都有外套著下,點知又短袖又貼身,不過任何貼身衫都難倒我㗎」

跟胡鴻鈞關係曖昧的蔡思貝,被問胡鴻鈞今日(3月27日)30歲生日如何慶祝?思貝說:「我有Send訊息畀佢,活動完咗開廠拍《踩過界II》。(補祝禮物?生日飯?)隨緣」






鍾意就快D Share啦!