掃呢頁CODE去手機

2020年3月27日 星期五

【Chill好食】大師兄返嚟啦! 呢隻超香濃嘅「Vie

【Chill好食】大師兄返嚟  呢隻超香濃嘅「Vie
【Chill好食】大師兄返嚟啦!呢隻超香濃嘅「Viennetta千層雪糕」,可以話係唔少80後嘅童年回憶!Viennetta千層雪糕最正嘅就係:每一層 ...




【Chill好食】大師兄返嚟呢隻超香濃嘅「Viennetta千層雪糕」,可以話係唔少80後嘅童年回憶!Viennetta千層雪糕最正嘅就係:每一層 ...




【Chill好食】大師兄返嚟

呢隻超香濃嘅「Viennetta千層雪糕」,可以話係唔少80後嘅童年回憶!



Viennetta千層雪糕最正嘅就係:每一層Cream、搭上一層朱古力脆皮,層層相隔。早前有港島小店入貨,不過都唔係個個買到,今次終於正式回歸香港喇!

呢隻咁正嘅「Viennetta千層雪糕」今日起7-Eleven都有得買,而且唔只原味雲呢拿,仲有香橙朱古力!想兩隻味都試嘅朋友就要留意喇!

Viennetta千層雪糕

售賣點:7-eleven

開售日期:即日起

售價:優先發售香橙朱古力味,兩種口味都係$65

#新Monday#Viennetta#雪糕#甜品#童年回憶#7ElevenHK#香港

#NM_海月

來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!