掃呢頁CODE去手機

2020年3月27日 星期五

【木偶哥唔畀老婆復出幫補】歐陽巧瑩擔心家計:我老公寧願返多份兼職 #木偶哥 #林師傑 #歐陽巧瑩

【木偶哥唔畀老婆復出幫補】歐陽巧瑩擔心家計:我老公寧願返多份兼職2小時前疫情下娛圈事業大受重創,好多藝人唔夠工開。去年同咪神歐陽巧瑩結婚成家立室嘅木偶 ...




  • 【木偶哥唔畀老婆復出幫補】歐陽巧瑩擔心家計:我老公寧願返多份兼職
  • 2小時前




疫情下娛圈事業大受重創,好多藝人唔夠工開。去年同咪神歐陽巧瑩結婚成家立室嘅木偶哥(林師傑),面對經濟壓力,依然堅持要老婆嘆世界,家庭開支由佢一力承擔,聽到都想大嗌:「好man呀!」

是咁的,歐陽巧瑩早前約滿大台,無心戀戰嘅佢,就算曾喺《金宵大廈》演出受網民讚賞,且憑佢副驕人身材,大有前途做大台咪神,但似乎被私有化後,佢樂做家庭主婦。

離開幕前不久,一心男主內,佢主內做個煮飯婆嘅歐陽巧瑩,見疫情下經濟大退,老公少咗收入,欲復出幫補,但遭老公拒絕,佢喺ig寫道:「經濟差,市道唔好,琴日同老公傾偈,我話不如我出番嚟返工啦,點知我老公寧願返多份兼職,都唔想我出返嚟做嘢,有啲感動,咁我決定繼續嘆世界,老公加油,我煮飯等你。」晒命又好,為老公感動有感而發又好,肯肯定嘅係,人妻歐陽巧瑩好幸福,亦享受卸下娛圈光環,過平淡生活嘅幸福林師奶。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!