網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月7日 星期六

周潤發:周潤發母親離世 周聰玲:非肺炎離開 #周潤發

周潤發母親在家中離世,享年98歲。影帝周潤發的母親陳麗芳上月13日於家中在睡夢中逝世,享年98歲。發哥做事向來低調,加上新冠肺炎疫情,因此發媽的喪禮以 ...




周潤發母親在家中離世,享年98歲。


影帝周潤發的母親陳麗芳上月13日於家中在睡夢中逝世,享年98歲。發哥做事向來低調,加上新冠肺炎疫情,因此發媽的喪禮以簡單形式進行,昨日他們在沙田寶福山設靈,今晨以日本佛教主要宗派日蓮正宗儀式舉行大殮,遺體移往哥連臣角火化,有指骨灰將安放在發哥祖家南丫島,喪禮只邀請了親人出席,據知沒有影視圈中好友收到通知。


周潤發胞姐周聰玲接受東網訪問,她說:「阿媽都成百歲人,都係福氣,佢聖誕節時開始唔舒服,後期因為氣管問題,天氣轉變,有痰引起,但絕對唔係肺炎,其實阿媽向來都精神,但天氣變真係難搞嘅,嗰晚佢食完返房瞓後,就好安詳咁走咗,唔捨得都要面對同接受。(發哥心情?)我哋兄弟姊妹都係個體戶,係大日子先見,今次事件,家人話要低調,唔好通知任何人,怕最近新冠肺炎交叉感染就大件事!(過往和媽媽相處如何?)媽媽生前我同佢都係火星撞地球,但我唔會同佢拗嘅!(儀式?)今日搞晒(骨灰安排?)我都唔知,要等大佬安排!」


發嫂則表示:「多謝大家關心,周生同我已經平復咗。奶奶走嘅時侯好安詳,食完飯入房瞓,睡夢中走咗,係一種福氣。生前奶奶曾經叮囑發哥,將來她過身,喪禮一切從簡,所以喪禮都是照老人家意思做。」


去年12月21日,發哥以一身黑色打扮現身跑馬地養和醫院,當時他表示母親因老人病入院接受檢查,預計聖誕節後出院,亦有跟母親吃冬至飯,當時他指母親年紀大,要靠喉管將流質食物直接輸送入體內,但仍非常精靈。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!